petek, 12. avgust 2011

Mangovo mleko

Zadnjič naju je Rozika povabila na balkonski piknik. Ja, verjetno se čudite, ampak naj razložim: ona na balkonu vse speče v tisti "ponvi", ki so jo pred leti prodajali po TV. Saj veste, naj bi bila ponev za pečenje pice, ampak pri naši hiši smo ugotovili, da je primerna za kuhanje/pečenje veliko drugih stvari, za pice pa definitivno ne. Tako je spekla čevapčiče, pa ražnjiče, pa sir, pa zrezke, naredila je 2 solati, popekla krompirček... Na mizi je dobesedno zmanjkalo prostora za vse dobrote in vsi smo se več kot najedli. In potem je prinesla še doma narejene indijančke in pa puding z gozdnimi sadeži. Noro dobro vse skupaj! In vse smo tako hitro pospravili, da na slikanje tudi pomislila nisem. Bom drugič, saj ponovno obljublja piknik. :-)

No, in potem ko smo se najedli in nadebatirali in je ura postala pozna, sva se z Razbonikom odpravila proti domu. Tik preden sva stopila skozi vrata, skoči Rozika v sobo in ko pride nazaj, mi v roke potisne Mangovo mleko, o katerem sem slavospeve pisala že tukaj

Kako ga je dobila sicer ne vem, vem pa, da me je zelo razveselila, da sem skoraj ostala brez besed. In podarila mi je "ta-veliko" dozo mleka - 1x več ga je, kot ga je bilo v poletnih paketih prejšnje leto. :-)

 
Tako je zdaj moja koža spet mehka in lepo dišeča. 
Mmmmm, kako diši(m)...

Ni komentarjev:

Objavite komentar