nedelja, 23. september 2012

Značke

Pred mnogo leti so bile zelo moderne značke. Potem so nekako izginile, zdaj se mi zdi, pa zopet prihajajo v modo. Vsaj trgovke jih imajo na svojih brezrokavnikih, take, s smrkci.

Jaz sem po dolgem času eno spet dobila od sestre. Na prvi dan dopusta, ki sem ga koristila pred porodniško, sem prejela namreč čestitko, na kateri je bila značka "domestic goddess". Tudi posvetilo je bilo super... ;-)



Potem mi je prijateljica K. prinesla s krvodajalske akcije značko, ki je prikazovala mojo krvno skupino. Pa se je nekje snela in sem jo izgubila. :-(

Nato je Razbojnik s krvodajalske akcije prinesel tako značko, ki ima napisane različne krvne skupine.


Potem pa me en dan spet preseneti K. z sms-om, v katerem me sprašuje točno kakšno krvno skupino imam. Da bo prinesla s krvodajalske akcije tokrat značko, kjer je še bolj natančno napisano, kakšno krvno skupino imam. He he, kaj mislite, kakšno?

Takole:

In mojo torbico tako krasijo (zaenkrat) 3 značke:


Za kakšno se bo še našel prostor. :-)

Rozika, Razbojnik in prijateljica K., hvala vam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar