petek, 30. november 2012

Soseda

Saj veste, kako je v bloku: ene osebe so vam kul, enih sploh ne poznate, nekaterim bi se pa najraje čimvečkrat izognili. Ena od sosed upokojenk spada v zadnjo kategorijo. Po mojih kriterijih. Pa skoraj vsak dan jo srečam. :-(

Kljub dežju greva s Kung-Fu Pando vsak dan ven. Vsaj za kakšno urico. Če ne dežuje preveč, seveda. Če le rahlo rosi, dam čez voziček tisto "pelerino" in midva šibava naokrog. Ko so dežne kaplje le prepogoste ali prevelike, pa jo mahneva nazaj proti domu. In tako je bilo tudi danes. 

Panda je lepo spal v vozičku, zato sem v kleti prav previdno, kolikor sem le lahko tiho, odstranila prevleko z vozička. Še pazila sem, da niso kapljice s prevleke padle malemu na obraz. Uspelo mi je, mali je še naprej spal. Potem sem si slekla jakno, ki je bila rahlo mokra, da bom malčka lahko odnesla v stanovanje, pa da ga mokrota mojih oblačil ne bi motila, ko bi bil v naročju. Brez problemov. Potem odpnem torbo z vozička. To ga ponavadi zbudi, ker se pripenja "na ježka", vendar danes ga tudi to ni zbudilo. Odpnem zimsko vrečo v kateri je spal, se sklonim nadenj, pa zaslišim res glasen pozdrav:

- Dober dan. Zdaj pa ni fino, v takem vremenu, z otroci okrog špancirat, a?

Sledil je moj tihi Dan, potem pa sem že Pandi delala ššššš, kar nazaj zaspi, ker ga je glasnost sosede takoj prebudila. Pa je šel ves moj trud v maloro. Kljub vsemu sem mislila, da bo videla, da mali na pol spi, pa bo zmanjšala jakost svojega glasu.

Ampak ne, soseda se ne da in nadaljuje:

- A me niste slišala, al' mi sam niste odgovorila? Hm, kam pa sem dala zdaj svoje ključe?

In ker je bil Kung-Fu Panda že zbujen, sem ji z normalno glasnostjo (ki je bila pol nižja od njene), odgovorila, da ji pač nisem odgovorila, ker je otrok spal. 

- Aja, jst se pa derem. Joj..
je bil njen odgovor, s tem da je začela stavek glasno, besedi derem in joj, sta bili pa izgovorjeni čisto potiho.

Ker je bil Kung-Fu Panda že zbujen, sem ji rekla samo: Sej je v redu in šla mimo nje. Kaj vse sem imela pa v glavi, pa raje ne bom pisala. Sem bila tako huda, da je niti pozdravila več nisem. Ko sem se vzpenjala po stopnišču, se je še enkrat slišal njen vzdih:

- O ho ho...le kam sem dala ključe?

Mislim, da je tokrat govorila sama s sabo. :-)

Doma sem potem Pando slekla, ter ga hitro uspavala nazaj. In danes to niti ni bil tak problem, včasih pa potem zlepa noče več zaspati. 

8 komentarjev:

  1. Ja, na žalost bomo vsi 1x stari. Pa saj si tako rekla, da ne bomo hodili "po prstih" okrog malega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Že, že, da ni potrebno po prstih hodit okrog Pande kadar spi, ampak dret se pa ravno ni treba zraven.

    In...jst ne bom nikoli stara. Bom starejša, ne pa stara. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. čaki; rabiš prevod:
    prva alineja:
    - O dober dan, ja kako pa ste, res zoprno da dežujee, ste pa dobra mama, da kljub temu dežju greste ven.
    druga alineja:
    - Mogoče niste razumela, zdite se mi res prava mama, da sinu prvoščite zrak, ker to dojenčka krepi.
    tretja alineja:
    - a pa me v tem bloku res nihče ne opazi?
    četrta alineja:
    - Joj zakaj me res nihče ne opazi....


    :DDDDD; otroci spijo, pa se zbudijo, pa spet zaspijo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tashky, hvala za ta prevod. Sploh zadnji dve alineji sta več kot pravilno prevedeni, če sedaj pomislim.

    Zdaj se mi bo mamca začela še smilit. ;-)
    Eeee, NOT!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha, ha, ha, si me nasmejala....Ignore, that is all....

    OdgovoriIzbriši
  6. haha, kolk se ti res eni tkole zamerijo. Jaz sem Davida nosila v kengurujčku, tam je ves zvit spal kot top, oz. kot ta mlad kengurujček. Pa mi ena soseda reče: oooo, ubog otrok,kako ga matrate!!! Joj kolk sem bla huda!!
    Pa zdej vseh svojih 20 let čist lepo pokonci hodi :)

    Ej, upam da tvoja soseda bere tvoj blog, hehe!!

    OdgovoriIzbriši
  7. En večer ga naštimaj, da glasno joka in ji ga pred vrata postav :D Pol pa ti njej: "Ne najdem ključev! A vi ste že spala? Joooj, mi se pa tko deremo!" :)

    OdgovoriIzbriši
  8. He he, ideja je super. Samo kaj, ko naš Panda tako redko joka, da bo tole težko izvedljivo. Vseen hvala za idejo!

    OdgovoriIzbriši