četrtek, 19. maj 2011

Od Hainfelda do Neustadt-a

Po okrepčilnem spancu smo se zopet odpravili raziskovat okolico. Najprej smo se podali do Schloss Villa Luddwigshöhe, kar bi v slovenščino lahko prevedli kot Ludvikov grad. Za njegovega časa je bila to namreč poletna rezidenca kralja Ludvika I. Bavarskega.


Grad je imel krasen parket, katerega želijo ohraniti tudi tako, da obiskovalcem nudijo posebne copate, ki jih lahko morajo obuti čez čevlje. Ker je danes v gradu tudi razstava, smo mi skočil pogledati le to razstavo, saj v gradu pravzaprav ni nič posebnega za videti (razen parketa), vstopnina pa le ni tako zelo poceni. 

Na poti do razstave mi je v oči padlo stopnišče, ker je take, "nepravilne" oblike...

Z gradu pa je tudi prav lep razgled:


Nato smo se odpravili dalje. Tokrat do Hambacher Schloss-a. Grad Hambacher Nemcem predstavlja začetke nemške demokracije. Grad je obnovljen in prav lep.


 

Ena steno so pustili v prvotnem stanju...

 
In tako kot s prejšnjega, je tudi s tega prav lep razgled.


Po kratki pavzi in popiti kavi v tamkajšnji pravkar odprti gostilni smo se odpravili v Neustadt an der Weinstraße. To prisrčno mestece, s starim mestnim jedrom, tlakovanimi ulicami, je name res naredilo lep vtis. Naj tokrat kaj več povedo slike:














In po ogledu mesta smo pobrali še najstarejšega, ki tu hodi na ure kitare, ter se odpeljali domov, kjer smo do onemoglosti igrali SET. :-)

2 komentarja:

  1. Res zelo lepo mesto! Pa nobenih smeti!!! Fotke so prečudovite, še posebaj ta zadnja mi je všeč in grad.

    Res super! Hvala, da lahko potujem s teboj pa če tudi samo takole na blogu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, bata. Slikice tega mesta (pa tudi mesto samo) so tudi meni zelo všeč. Sem jih zelo izbirala, pa sem še vedno našla kar veliko takih, za katere sem si rekla, da jih je vredno pokazati. :-)

    V naslednjih dneh bom spisala še nadaljevanje... Tako da, vabljena!

    OdgovoriIzbriši