ponedeljek, 30. maj 2011

Teufelstisch in skok v Francijo

Že dolgo se nisem oglasila, tako da so me že priajtelji opomnili, da je čas za nadaljevanje opisa dopusta po Nemčiji. Pa gremo dalje: dan 3.

Končno smo se odpeljali do Teufelstisch - do magičnoe skale, na katero si želi splezati skorajda vsak. Ker se s plezanjem (še) ne ukvarjam, tega namena nisem imela, pa vendar so me pod skalo zasrbeli prsti. Če bi imeli s sabo kaj opreme, bi verjetno poskusila splezati nanjo. :-)

Prvi pogled s parkirišča proti "Hudičevi mizi":

In takole je v njeni neposredni bližini:

Potem pa smo na poti od mize videli znak "tobogan", ter da so pri stustu prepovedane čelade... Hm. Malo smo se razgledali in ga našli. Ogromen tobogan. In uporaba brezplačna. Najprej smo šli enkrat, pa potem drugič, pa potem... še milijonkrat. Ker je bila slabost le-ta, da je bilo potrebno v hrib peš, smo se počasi utrudili. Ampak igrišče nam je ponujalo še polno drugih igral. Veliko smo jih preizkusili, saj smo bili tam sami, nihče nas ni preganjal, pa še vreme je bilo super. :-)

Ko smo se naigrali, pa smo se odpravili dalje. Do nekakšnega ornitološkega parka oz. hiše Biosphärenhaus (tole pa res ne vem, kako bi prevedla). Vstopnina res ni poceni in če bi imeli čas, bi si ogledali tudi notranjost hiše, ne samo zunanji del, ki poteka med krošnjami dreves, table ob "poti" pa predstavijo še različne vrste ptic...

Zanimivo! In priporočam ogled. :-)

Nato pa smo se odpravili proti Franciji.

Tam smo si najprej pogledali ruševine gradu Fleckenstein. Ruševine so zanimive, in z najvišnjih točk se na vse strani odpira lep razgled.

Saj veste, potem pa je bil že čas, da nekaj prigriznemo in zaupala sva nainemu "vodiču", ki je vedel, kje v Franciji imajo res okusen kebab. In smo se odpeljali v Wissembourg.

Ko smo pojedli res okusen kebab, smo se še malo sprehodili skozi to čudovito mestece:

... ter se nato že rahlo utrujeni odpeljali nazaj v Hainfeld.

4 komentarji:

1. Ja, tisti konec Nemčije (+delček Francije v katerem smo bili) je res vreden ogleda. :-)

2. Sem prišla pogledat nadaljevanje...kaj naj rečem:"Čudovito!"
    Prec bi šla pogledat v te kraje na tvojih fotkah... vse tako lepo čisto in zeleno :)

3. Ja, luštno je bilo. Pa lepo. Pa bi takoj še enkrat ponovila. :-) Le da bi mogoče zdaj izbrala kake druge kraje, ker verjamem, da so vsi tako lepi, če ne še bolj.