ponedeljek, 26. september 2011

Prehlad in dela v stanovanju

V četrtek me je začel loviti - prehlad namreč. Pa sem bila vsa čudna v četrtek, pa petek, čez vikend sem bila super (in sem se sama sebi čudila, kako hitro sem jo odnesla tokrat), danes zjutraj sem pa ugotovila, da se mi je vse skupaj preselilo v prsni koš. No ja, vsaj vikend je bil lep. :-)

Dela v stanovanju se nadaljujejo. 

V soboto smo lupili strop... Takole zmešnjavo smo naredili: 



Ja, bolj zanič je narejeno, pa se je Razbojnik odločil, da če že štimamo, je najbolje, da vse takoj popraviva.  In res je najbolje zdaj, ko je stanovanje še nekoliko bolj prazno. 

Zdaj ko je strop (in v eni sobi tudi stene) oluščen, bo g. majster vse skupaj pokital in prebrusil, potem pa spet beljenje oz. barvanje - omislila si bova nekoliko bolj pisano stanovanje (če se bova le zedinila pri izbiri barv). :-)

Balkonska ograja tudi še čaka, da jo nekdo pobarva... Zadjič sva barvala z grund barvo, in v prvem planu je bilo, da bo ograja siva. Ampak zdaj bo ograja najverjenteje druge barve, nekoliko bolj divje. Ko pobarvam (verjetno bo to šele v soboto), pokažem. :-)

Šibam na nemščino in vam želim lep teden!

2 komentarja:

  1. Vajino novo stanovanje je res lepo, kaj bo šele ko bo zrihtano, pa lepe žive barve izberta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, hvala...
    Ograja je že žive barve, za ostale barve se pa še dogovarjava. :-)

    OdgovoriIzbriši