torek, 4. oktober 2011

Car praznuje

Ta teden ima Car rojstni dan. Ja, malo bolj okrogle letnice je treba dobro proslaviti, zato namesto rojstni dan  praznuje kar rojstni teden. :-) Začeli smo že v nedeljo, ko nas je odpeljal na kosilo. 

Vsak si je izbral jed po želji. Enkrat sem v tej gostilni že izbrala havajski zrezek (puranji zrezek z ananansom), in tudi tokrat sem izbrala kar zanimivo jed: piščančji file v rahlo pikantni čokoladni omaki. In poleg tega da je bilo noro dobro, je še izgledalo super: 

 

Sem se komaj zadržala, da nisem vsega pojedla, preden sem slikala. 
In kakšno je pravzaprav bilo? Ja, dobesedno zrezek v rahlo pikantni čokoladni omaki. :-) Se moram še doma naučiti pripravljati tako jed, ker mi je bila res zelo všeč.

Za sladico pa sem si privoščila rolado s sladoledno filo, nekaj smetane in toplimi gozdnimi sadeži. Prav tako res okusno! 


Car, najlepša hvala za to izvrstno kosilo in še na mnoga, zdrava leta!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar