četrtek, 12. januar 2012

Selitev

27.12.2011 sva se preselila. Za silo je bilo vse počiščeno in potem je Razbojnik določil: "v torek se pa seliva". Hm, jaz sem še delala, zato mi v bistvu ni bilo ravno do tega... pa še ogrevanje ni bilo povsem urejeno. Ko sva želela npr. pod tuš, sva najprej morala "zakuriti" (povečati ogrevanje v stanovanju), da se je zagnala peč, da sva potem sploh imela toplo vodo. In takoj ko sva bila stuširana, sva zopet zmanjševala ogrevanje, da nisva zastonj tratila plina, saj je bilo sicer v stanovanju dovolj toplo.

Sama sem 27. in 28.12. še delala, ampak če je Razbojnik določil, da se je treba preselit, se je pač bilo treba... :-) In prav nič mi ni žal. Prva stvar, ki sva jo poleg najnujnejših oblek potrebovala (kuhinja, wc in kopalnica so bile namreč že urejene), je bila postelja. Razbojnik je vse organiziral, skupaj s prijateljem sta v enem popoldnevu pretovorila večje stvari... Ampak ne ne, prvo noč sva spala še na tleh. Prav tako kot prvo noč, ko sva kupila stanovanje sploh kupila. Takrat sva v bistvu kampirala. No, tokrat pa sva prvo noč prespala sicer na jogiju, le ta pa je bil na tleh. Ker se je med transportom polomila noga postelje. Aha ja, ampak je že naslednji dan bilo vse urejeno, le jaz sem bila v sredo na šihtu vsa polomljena. :-)

O tem, da sta naju obe mamici dobesedno zasuli z vsemi rečmi, ki jih bova potrebovala, raje sploh ne bi razlagala. Saj verjetno veste, kako je s tem. Nekaj dni sva samo nosila velike vreče v najin nov dom. Skoraj vse sva pretovorila, razen oblek. Slednjih še nisva mogla, ker še nimava omar... No, ampak ta teden sva tudi omare naročila, ki naj bi jih pripeljali že naslednji teden. Juhu! Zdaj imava oblačila namreč kar po kovčkih in torbah, ter sem ter tja šibava še domov, še po kakšno stvar. :-) 

Potem sva pa imela že prve obiske in pa seveda, novoletno žurko... Po eni strani nič tako zelo posebnega, po drugi strani pa zelo zelo poseben nov' let', saj sva ga prvič preživela na svoje. Prišlo je nekaj prijateljev (2 para), najprej smo se najedli (z Razbojnikom sva pripravila mehiško večerjo, vsi narezki za kasneje in vse slaščice pa so ostale, ker smo se nažrli že mehiške hrane), potem smo igrali vse možne družabne igre, si voščili novo leto, pogledali ognjemete, spet igrali družabne igre... 

No, toliko zaenkrat.
Moram še na ostale bloge pokukat, zdaj ko imava končno interneeet...!!!! :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar