sreda, 22. februar 2012

Jutranje presenečenje na pustni torek

Ne, niso me presenetile maškare, pač pa najboljša prijateljica K.

Z Razbojnikom sva ravno pila jutranje napitke, ko je zazvonil mobitel. Takoj sem imela slabo vest, ker tokrat sem bila pa res že jaz na vrsti, da se kaj javim in povabim na kako pijačo oz. na najino druženje. In fora je bila, da sem že od četrtka mislila, da moram poklicati ali pa vsaj napisati sms. Potem pa so napovedovali kar lep vikend, pa sem tudi vedela, da bo šla na lepše, v naravo, hribe in da se bova dobili 1x ta teden. Pa sem spet malo odlašala s klicem.

V glavnem, pogovor se je začel: "Ti bom raje jaz povedala, preden izveš od kje drugje." Pa sem prvič s cmokom v grlu požrla slino. "Ker očitno nisi gledala včeraj zvečer dnevnika na 24 ur." Še en velik cmok. Potem mi je povedala, da sta v nedeljo šla s fantom v hribe in pri sestopu sta nekaj zalutala in ob 21:30 poklicala gorsko reševalno službo na pomoč. HALO?! Vse kocine so mi šle pokonci...

Ti so se hitro odzvali, vendar zaradi plazovitega območja in slabih razmer (še pomnite, v nedeljo nam je spet nasulo nekaj snega) niso mogli takoj do njiju. Tako sta si potem v snegu naredila zasilni bivak - hude luknje, v kateri bi normalno prenočila na kolikor toliko toplem, si nista mogla skopati, ker ni bilo dovolj snega, čeprav drugače znata tudi to... Lani, ko nas je narava obdarila z obilico snega, sta za novo leto šla v hribe, si izkopala bivak, prenočila in se zjutraj odpravila v dolino. No, zjutraj sem po mms-u skupaj z lepim voščilom prejela še njun jutranji pogled in verjamem, da sta se imela super:

ZAME sta oba izkušena alpinista, čeprav sta dejansko alpinista pripravnika. Ko sta skupaj z GRS sestopila, so jih pričakali novinarji, zato sta se tudi znašla na TV-ju. :-) So v prispevku povedali, da imata oba plezalne izkušnje in da ju je poleg primerne opreme tudi to rešilo.

V glavnem, noč sta potem prebedela, kadar ju je zeblo sta hodila sem ter tja, sicer pa počakala do jutra, ko so do njiju prišli gorski reševalci in so potem skupaj sestopili. Poškodovana nista bila, malce premražena, ampak sta živa in zdrava.

Danes sva se dobili na pijači, tako da sem izvedela podrobnosti, ampak bistvo sem že napisala zgoraj. Glavno je, da je konec dober.