sreda, 3. oktober 2012

Bodies revealed - razkrita telesa

To razstavo sva si z Razbojnikom prvič ogledala v New Yorku, 3 leta nazaj. In bila sva povsem navdušena. 

Potem sem si razstavo s tem naslovom ogledala v Zagrebu, kjer so me totalno razočarali: še postavitev je bila drugačna od tiste v NY, predvsem bolj svetla, saj prostorov niso nič zatemnili, da o tem, kako vroče je bilo v razstavnem prostoru sploh ne govorim. 

In potem je prišla razstava končno tudi v Slovenijo. 

Ko je videl reklame in po tem, ko sva bila z Razbojnikom tako navdušena, je car izrazil željo, da bi si jo ogledal. Obljubila sem mu, da ga odpeljem jaz. To je bilo na začetku mojega dopusta, konec aprila, a ravno takrat nisem imela časa, da bi si jo ogledala z njim, sem ga prosila, naj kak teden počaka. In potem se je teden spremenil v mesec, pa v dva, pa...

Ampak, na začetku septembra, sem se pa odločila, da ga skupaj s Kung-Fu Pando odpeljeva na to razstavo. Car si je vzel dovolj časa, tako da smo se počasi premikali iz "sobe v sobo", potem pa je še mali zaspal na rami in se nam res ni nikamor več mudilo.

Po razstavi sem kratko in jedrnato sporočila prijateljici: precej boljše kot v Zagrebu, pa še vendar manj primerkov kot v NY. No, to je moja recenzija.

Ampak, car je bil zadovoljen, posledično pa tudi jaz. :-) 

2 komentarja:

  1. Tud jst sem bila zelo zadovoljna.
    Če je v večjih mestih res večja, pa upam, da si jo bom imela priložnost kdaj še kje drugje ogledat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, če rabiš izgovor za obisk Amerike je zdaj idealna priložnost! Zihr rabiš to pri svojem delu, al pa če se odločiš za nadaljevanje študija, ti bo to prov prišlo... Že kupuješ letalsko karto? :-)

    OdgovoriIzbriši