ponedeljek, 21. januar 2013

Štrudl

Zaluštalo se mi ga je, pa sem ga naredila.


Ob devetih zvečer začela s packanjem vsega skupaj, malo čez deseto sem ga že jedla. Ja, tokrat sem imela kupljeno testo. Ponavadi ga naredim sama.

Dober je bil. 
Razbojnik je v šusu zmazal tretjino. 
Dvomim, da zato, ker bi bil tako zelo lačen. ;-)

4 komentarji:

  1. a zato si ga tkole narezala da si lahko čimveč krajčkov pojedla? :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ampak, da ne poveš, a je bil jabolčni ali skutin...cccc
    Še testo za štrudle delaš sama??? Slava tebi, junakinja si, jaz sem mislila, da je to že izumrla veščina, vsaj odkar se je pojavil Pečjak....

    Tvoj štrudel zgleda nagajivo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. O joj, pa res nism povedala kakšen je bil. Večinoma je bil jabolčen, čisto spodnji na sliki pa je bil bananin. Meni je banana super in povsod mi paše ta okus (tudi v polenti npr.), tako da sem eksperimentirala. In tudi bananin štrudl je odličen. :-) ČEprav, si me spomnila, da imam tudi skuto v hladilniku... mogoče naredim tudi skutinega v kratkem. :-)

    Ja, sej testa ni težko narediti. Samo včasih se pač noče lepo razvlečt - takrat je potem bolj debelo, ali pa so luknje, ki jih potem flikaš. Ampak vseeno dober. :-)

    Nagajivo? :-) Testirala sem na koliko načinov ga lahko zvijem in potem je nastala taka kolobocija na plehu. ;-)

    OdgovoriIzbriši