petek, 28. junij 2013

Klobučka

Kot obljubljeno, sem tudi kvačkala. In to na morju. Medtem, ko velika večina ljudi na morju npr. rešuje križanke ali bere knjige, sem jaz kvačkala. Spet sem izpadla malo čudna. Še dobro, da še ni bilo veliko ljudi na morju. :-)




En klobuček sem sicer naredila že pred odhodom na morje, drugega sem se pa res lotila na morju. In ga naredila skoraj 2x. Vmes sem podirala, ker sem ugotovila, da z večjo kvačko nastane precej večji klobuček... Kaj vse se naučim z poiskušanjem?! V glavnem, ko je nastal precej velik, sem ga podrla, kajti nameravala narediti tako velikega, da bo prav mali deklici.


Dolgo namreč nisem pokazala teh klobučkov ravno zato, ker sem se odločila, da jih bom poslala v dar. In potem, ko sta bila končno narejena, sta še kar nekaj časa čakala v omari, da jih bom zapakirala v kuverto in poslala. Po doooolgem času sem ju le zapakirala v kuverto in potem je tudi kuverta še kar hitro našla pot do nabiralnika...


In danes sem izvedela, da sta klobučka prispela do deklic, tako da sem lahko tudi napisala tole objavo. :-) Deklici in njuna mami so se lepo zahvalile in hkrati mislim, da so jim klobučki všeč. Vsaj tako trdijo. In jim verjamem! ;-)

Dečvi, lepo jih nosta! 

18 komentarjev:

  1. Pridna! Ko enkrat not padeš, ni važno kje kvačkaš. Jaz sem tudi poizkusila v termah na bazenu, pa le ni šlo, je bilo za moje roke preveč vlage. Pa nič hudega če je večji klobu(če)k, ko se prikaže sonce v vsej svoji veličini, bi tudi nam s tavelikimi bučami prišel prav....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Velik klobuk naredit ne bi bil problem, če bi imela s seboj dovolj volne. :-) Tako bo potrebno velik klobuk narediti kar doma - ko bo čas.

      Izbriši
  2. waw, kolk sta lepa :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, še dobro da si ti naročila zimsko kapo... Dobiš, dobiš, do zime 1x. :-)

      Izbriši
  3. Mogoče napišeš še knjigo "Od začetnice do majstorice kvačkanja v 30 sekundah"?

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuu, za tako knjigo napisat mi pa manjka nekaj let izkušenj. :-) Ampak, mogoče, mogoče, čez nekaj let. Potem ti pa pošljem knjigo, da boš imela tiste osnove o petljah... :-)
    Napišem osnove (kar se da kar raztegnit, se mi zdi), dodam slike, nato nekaj idej, kaj vse se da nakvačkat, pa mam knjigo.
    Madonca, to bi bilo pa res še izvedljivo. :-) Še par let, da nakvačkam še par "idej", pa se lotim pisanja. :-) Hvala za idejo!
    Ha ha ha!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lahko pa začneš klobučke, kapice in kape prodajati in odpreš trgovino, kot ta dva nemška študenta (ja, moškega spola), ki sta na začetku kape štrikala sama, zdaj pa zaposlujeta kup penzijonerk, ker je povpraševanje ogromno ...

      Izbriši
    2. Ta dva pa sta carja! :-) Pa še lepe kape mata...

      Izbriši
  5. Le komu ne bi bili všeč tvoji klobučki. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakšni, ki ful obvalada? Taka bi videla napake pri mojih izdelkih... :P

      Hvala!

      Izbriši
  6. lepa klobučka ja, puncama sta bila všeč, no vsaj eni, druga pa še nima izbire, mamica se pa priporoča za učne ure ali zimsko kapico...Š

    OdgovoriIzbriši
  7. Učne ure... Se bova že dobili. Tako boš lahko zimsko kapo naredila kar sama. Ampak, z veseljem ti jo tudi jaz nakvačkam. Samo prej moram še 2 drugi naredit. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. joj kolk sta luštna, prava mojstrica si že, BRAVO!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.

      Boš ti že prinesla volno, za zimsko kapo? ;-)

      Izbriši
    2. ojej sej res, ja se bom spomnila ko me bo začelo zebst če ne prej :-)

      Izbriši
    3. JA, dej se raj porej spomni, ker ko te bo enkrat zeblo, ne obljubim, da bo kapa narejena en, dva, tri. :-)

      Izbriši