ponedeljek, 22. julij 2013

Sleme

Kung-Fu Panda je spet ritko namakal v morju, z Razbojnikom sva bila tako sama doma. Ja ne, poležavava pa midva ne... Kam bi jo mahnila? Nekam v hribe, da končno potestiram svoje nove čevlje


Ampak kam v hribe? Jaz že dolgo nisem nikjer bla, vprašanje, kako sem s kondicijo. Pa še čevlje bom imela prvič na nogah, pa ne bi bilo fino, kakšne resne, dolge ture delat, ker...kaj pa če me ožulijo? 

Pa podam predlog: Sleme. 
In nazaj grede še na Jesenice, v določeno gostilno na kosilo, da bomo izkoristili bon, ki sem ga pred časom zadela v neki reviji.

Razbojnik je bil za, pridružil se nama je še en jamar. 
Pa smo šli. 

Sredi noči zvoni budilka (pismo, še Panda nama pusti dlje spati), ker smo se pač zmenili, da gremo že ob 6h zjutraj. Midva sva pa prijazno šla še po jamarja v Železnike, ker je poba še mlad in še nima izpita za avto, avtobusi pa tako zgodaj ne vozijo, tako da sva bila še bolj zgodna.

Parkiramo na Vršiču, plačamo 3€ za parkirnino (ni ne vem kako drago, glede na to, da imamo lahko avto tam cel dan) in se napotimo proti Slemenu. Hodila sem lahko, brez problemov. Na cilju smo bili med prvimi tisti dan in ko smo se namalicali, smo se počasi odpravili nazaj in na poti srečevali veliko ostalih pohodnikov... njih je vročina že kar matrala, mi smo ji pa bolj kot ne, ušli. :-)

Imeli smo se super, samo za na kosilo smo bili vsi presiti, tako da smo se odpravili kar nazaj proti domu in bomo bon pač izkoristili ob kakšni drugi priložnosti.

Pa še nekaj slikic:










11 komentarjev:

  1. Zavidam. :) Kje so pri meni tisti časi. :) Prva fotka zmaga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, zavidati pa ni treba. Sam pot pod noge, pa bo. :-) Katere čase točno pogrešaš? :-)

    Hvala. Tam gori se vedno najdejo stvari za slikat. Tist pogled na Jalovec (predzadnja fotka) je itak že prov znucan, ampak še vedno lep. Vsaj meni. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogrešam svojih 12, 13, 14 in 15 let, ko smo z dedkom in babico hribe kar dodobra oblezli, zdej pa nimam kandidatov. :)

      Izbriši
    2. Kandidatov nimaš... Hm. Tudi jaz sama verjetno ne bi šla nikamor, tako da te kar razumem. Ampak, naj te tolaži dejstvo, da jih boš našla. :-) Ker, kdor išče, ta najde!

      Izbriši
  3. Jst sem pa za rerto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čisto ta pravi hribi :-) - VAU.

    Jaz imam tudi gojzarje, ki bi jih morala sprobati (pred leti so bili novi, pa sem se jih "ustrašila" in jih nisem nosila, zdaj pa bi jim dala še eno šanso, ker imam več izkušenj s takimi ta pravimi gojzarji) in me je ravno tako strah, kaj bodo počeli z mojimi nogami, če jim dam to priložnost. Zato razmišljam, da bi v rukzak dala lažje pohodniške čevlje in obula gojzarje, če me bodo grizli, se enostavno preobujem, na Pfalškem to ni tak problem. A misliš, da se staram, ker sem tako previdna??? :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja...bila sem v hribih, čeprav se tole ne šteje ravno za hud vzpon. Ampak, za začetek je dobro.

    Ne, ne staraš se.... hoja v čevljih, ki te ožulijo, je (vsaj po mojem) podobna peklu in če se človek temu lahko izogne, je edino prav, da se. Tako da se ne staraš, samo previdna si. Ampak to nam je pa ženskam že v krvi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jst pa tud še nisem bla :-(
    Lepe slikce!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Polona, nisis bila v hribih, al na Slemenu? Za oboje se lahko dogovorimo... :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na Slemenu nisem bla, pa tud sicer letos v hribih bolj malo, mislim pohodniško. Bo treba jeseni malo več.

      Izbriši