torek, 12. april 2011

O tem, kako sva si s sestro različni

Po kosilu sem se sestri pridružila pri njenih današnjih opravkih, saj nisem želela biti doma, kjer  ne bi počela nič pametnega.

Eden od opravkov je bil tudi skleniti zdravstveno zavarovanje v tujini z asistenco - srečka bo namreč velikonočne praznike preživela v Toskani.
To je kar hitro dobila, potem pa jo je zanimalo še kako je z nezgodnimi zavarovanji, saj je Rozika res en velik štor in vsako leto se ji pripetita vsaj 2 malce hujši nesreči. Lani denimoje grdo padla s kolesom ter nato še s konja, letos pa je zaenkrat grdo padla le v nedeljo, z rolarji. Upam, da je to letos njena edina nesreča. 

No, pa da se vrnem v poslovalnico...
Gospa ji prijazno razlaga o možnostih nezgodnega zavarovanja in ko omeni kolektivno zavarovanje v službi, meni pade na misel, da jaz sem se v službi nezgodno zavarovala in da obstaja možnost, da zavarujem še svoje družinske člane. Pa omenim to na glas. Gospa na drugi strani mize pa takoj zanika, da to pa ne bo šlo.

Zakaj pa ne?

Ker kadar v firmi ponujajo kolektivna nezgodna zavarovanja, se preko teh lahko zavarujejo le zaposleni in njihovi družinski člani, če je ponujeno tudi zavarovanje družinskih članov. Tako bi to prišlo v poštev le, če bi bili v sorodu.

Ja, sej sva. Sestri sva.

Ojoj, gospe je postalo res nerodno. :-) Vseeno je potem vse lepo razložila do konca. 

No ja, s sestro si res nisva podobni kot jajce jajcu, ampak ko naju človek nekaj časa gleda, ponavadi ugotovi kako podobnost.

Ob tem sem se spomnila dogodka, ko so naju celo predstavili. Z družbo smo šli v kino, kjer sva v vrsti za nakup kart opazili kolegico. Rozika jo je spoznala na nekih počitnicah, jaz pa v šoli. Obe sva jo pozdravili, obeh se naju je razveselila in naju na to predstavila. Podali sva si roke, potem pa sva jo pogledali in ji obrazložili, da se res že dolgo poznava, ker sva sestri. 

Joj, sem mislila, da se bo punca vdrla v tla. :-) 

Kakorkoli, vesela sem da imam tako fajn sestro, čeprav je res prava neroda. :-)

4 komentarji:

  1. Tud midve z mojo sestro sva si, pa se nama ni še nikol nič podobnega zgodilo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sedaj me pa firbec matra kakšna je tvoja sestra... Vem sicer iz tvojega pripovedovanja, da je zelo pridna ampak saj si tudi ti, kar naprej se nekaj učiš (šivanje, nemščina)... vem da ima lepo ime ampak tudi ti ga imaš...

    Skratka nisem vedela da sta si na videz tako različni...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, na videz sva kot dan in noč. Mogoče okrog oči in nosa malce podobni, sicer pa res prav nič. Ona je blond, jaz rdečelaska; Obe približno enako visoki (no ja, jaz sem cel cm višja); z imeni sva obe zelo zadovoljnji,....

    Mogoče jo pa kdaj spoznaš! Samo, boš verjetno mogla priti do SLO, ker dvomim, da bi človek njo spravil v Egipt. :-)

    OdgovoriIzbriši