ponedeljek, 25. april 2011

Velikonočni ponedeljek

Še dobro, da je to praznik in dela prost dan. :-)
Iz Toskane se je vrnila Rozika in s sabo je prinesla malo morje daril. Sama sem dobila kipec Michelangelovega Davida, ter krasno usnjeno torbico. 

Po kosilu pa smo se Razbojnik, Rozika in moja malenkost odpravili na sprehod.
Izhodišče: cerkev Sv. Jedrt
Cilj: Tošč

Preden smo šli, so mi zagotovili, da gre za sprehod. Namreč, spet nekaj pokašljujem in glede na to, kako zadnjih nekaj dni vedno piha, se nisem hotela izpostavljat, pač pa sem se želela najprej dobro pozdravit. Ampak, ker so vsi trdili da je to sprehod, sem šla zraven. Od cerkvice navzgor - v hud breg! Kar nekaj časa smo hodili v ta hud breg (vmes sem seveda morala pojamrat, da smo rekli sprehod, ne pa hribolazenje), potem pa se pot pogliha in čez nekaj časa prideš do štirih klopic in ugotoviš, da si že na cilju, Tošču. Prav dolgo na vrhu nismo posedali, saj je (kot zadnje dneve) začelo pihati in smo se raje odpravili nazaj. Tik pred cerkvico pa Razbojnik pokomentira: "Pismo, pa je res breg!" Ah ja, eni smo to pogruntali že na poti navzgor. :-)

Prijetno utrujeni smo prišli nazaj do avtomobila in se odpeljali v dolino... In vsi smo se strinjali, da smo naredili res lep sprehod. 

Sama nisem nič fotkala na tem sprehodu, če pa vas zanimajo utrinki s sprehoda, pa pokukajte na Razbojnikov blog.

9 komentarjev:

  1. Si pa Srečka Techka da imaš tegale Davida. Če bi lahko potovala skozi čas, bi najprej pokukala k Michelangelu da vidim kako dela tale kip. Električnega orodja najbrž ni uporabljal :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. He he... :-)
    A se moram zdaj podpisovat s srečka? :-)

    Sej res, kaj če bi ga še ti porbala izrezljat iz lesa?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne, takega mojstra se pa ne da kopirat. Sploh pa ni treba če ga lahko kupiš.
    Se bo treba kej druzga spomnit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Techka,vidim da si dobila polno daril-malo sem tudi jaz sodelovala pri izbiri.


    Oglasila sem se pa zato da ti zaželim

    VSE NAJBOLJŠE!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fino je če se človk tud podpiše ,kajne?

    OdgovoriIzbriši
  6. @polona: ja, jst ti skoz eno idejo dajem... :-)

    @TETA: HVALA!!! In hvala tudi za pomoč pri izbiri daril. Super sta izbrali! :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. @TETA: sej drugač se mi je kuj zdelo da si ti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo darilo si dobila. Jaz bi sicer raje torbico kot kipec ampak zato obstajajo drugi razlogi...hehehe...

    Skočim sedaj še k Simonu pogledat kam so te peljali na "sprehod"....

    OdgovoriIzbriši
  9. Lep sprehod, kajne. Pa še lepe fotke pri Simonu, kajne?!

    Darilo je pa tudi meni bilo zelo všeč! :-)

    OdgovoriIzbriši