sreda, 6. junij 2012

Vok

Razbojnik je za rojstni dan dobil v dar tudi vok. Ampak od takrat ga še nisva preizkusila. Do včeraj. 

Naredila sem kitajsko jed Piščanec z arašidi in sezamom, po receptu iz te knjige:


Recept sem malenkostno priredila: namesto piščanca sem vzela kar file purana, ter ker ni bilo doma arašidov, sem jih kar izpustila.

Malo me je presenetilo, da sem morala v jed vliti tudi 2,5 dcl pomarančnega soka, ampak na koncu je bilo odlično:


Na krožniku je bilo postreženo z rižem, ampak fotografirati končnega izdelka spet ni bilo časa. 

Bilo je tako dobro, da bova še kdaj ponovila, mogoče nama pa takrat uspe poslikati tudi končno jed. :-)

2 komentarja:

  1. mmmm dobro zgleda. imam pa eno vprašanje, a se vok lahko uporablja na navadnem steklokeramičnem štedilniku?

    OdgovoriIzbriši
  2. O, hvala. Sej je bilo res okusno. :-)

    Midva imava indukcijo, tako da sva rabila "poseben" vok. Ta je iz (upam, da ga ne bom kaj pobiksala) litega železa, zato je primeren tudi za indukcijske plošče.
    Kot sem rekla, tega je dobil Razbojnik v dar, ampak ko sva jih še sama gledala, sva ugotovila, da je potrebno preveriti za kakšne kuhalne plošče vse je, pa potem to ni noben problem več (no, razen pri ceni - boljši je, dražji je). :-)

    OdgovoriIzbriši