četrtek, 28. junij 2012

Še vedno v enem kosu

Prijatelji in sorodniki me zdaj veliko sprašujejo, če sem še v enem kosu. Ja, jaz sem še vedno. Je pa kolegica, ki bi ravno tako morala roditi šele 7.7., rodila v torek, 26.06.2012 ponoči. Ima zdravo punčko, s katero se jutri vračata domov.

Domači so na morju. Preden so odšli, so mi vsi naročili, naj počakam s porodom, da se vrnejo z morja. Rozika se vrača jutri, carica in car pa v soboto. Včeraj popoldan me je nekaj "črvičilo", ampak ker pojma nimam, kako se čutijo popadki, ne vem kaj je bilo. Danes je tega manj. :-)

In potem počivam... pred TV-jem. Grozna sem. Ampak v vročini se mi ne da ven hodit. Če grem ven iz stanovanja, grem zgodaj zjutraj ali pa proti večeru. Čeprav težko zdržim tudi pred televizorjem, dokler ne najdem ugodne pozicije, kar je včasih nemogoče, tako da se sem ter tja prestavim tudi kar v spalnico.

In zdaj, ko imam veliko časa, tuhtam, kakšne spremembe vse se bodo zgodile s prihodom novega družinskega člana. 
Kako bom pogrešala trebuh in brce. 
Pa kako bom potem lahko začela jesti dokaj normalno oz. stvari, ki se jih naj bi nosečnice izogibale: tatarski biftek, paštete, francoska solata, pica z morskimi sadeži oz. školjke; kako se bom lahko zavalila na trebuh in mogoče na trebuhu tudi zaspala,... 
Verjetno se še zavedam ne, kaj vse se bo spremenilo.

Zraven bo pa seveda ena štručka, za katero bo potrebno skrbeti.

Ah ja, težko že čakam...

3 komentarji:

  1. kar uživaj še s trebuščkom čim dlje...te brce so najlepši občutki kar jih je. Potem z otrokom je pa itak vsako obdobje zase najlepše.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, brce bom pogrešala, čeprav danes je pa res prava KUNG-FU PANDA. :-)

    OdgovoriIzbriši