petek, 13. julij 2012

Kung-Fu Panda, polenta in kaša

Kot ste lahko razbrali v komentarju prejšnje objave, sem že v dveh kosih. Najino dete je na svet privekalo zadnjega dne prejšnjega meseca. In to dete je moškega spola, najverjetneje bo tu na blogu imenovan Kung-Fu Panda. To ime pa zato, ker so vsi spraševali, ko je bil še v trebuhu, če brca in ko sem odgovorila da ja, je bil vedno odgovor: pol bo pa nogometaš. Moj odgovor pa je bil: ne ne, naš je pa Kung-Fu Panda. No, zdaj ko sem že 2x napisala, se mi zdi nekoliko dolgo, tako da bom še videla... :-)

Od torka, 03.07., ko smo prišli iz porodnišnice, se navajamo eden na drugega in se imamo super. Razbojnik mi je v VELIKO pomoč in brez njega bi mi bilo precej težje. In res ne vem kaj bo, ko bo minil tale očetovski dopust. Potem se bova z malim morala znajti kar sama. 

No, pa da ne zabluzim predaleč. 
Od kar smo doma, prihajajo tudi obiski in z njimi dobronamerni nasveti. Saj veste, vsi imajo sama navodila kako naj živimo, kaj naj jemo, kdaj naj spimo... In vsak (ja, prov res, vsak!), mi teži, da moram jesti polento, da bom imela mleko. Mleka je sicer zaenkrat dovolj. Ravno za izvoz ga ni, za domačo porabo pa dovolj. V glavnem, nekaj časa sem se še upirala, da polente pa že iz otroških dni ne maram, da naj me nehajo silit z njo, potem sem pa obupala in si jo naredila. In ugotovila, da sploh ni tako slaba.

Enako je bilo s kašo. Je tudi v redu.

In verjetno bom odkrila še kakšno zadevo, za katero sem mislila da je zanič in je posledično nisem marala, da je pravzaprav okusna. Ah ja, v kaj vse te spravijo otroci. Pa najin še govorit ne zna. :-)

6 komentarjev:

  1. Čestitke za vajinega sončka. Uživajte in se čimveč crkljajte :))

    OdgovoriIzbriši
  2. O, najlepša hvala! Uživamo že, crkljamo se pa tudi non stop. :-) Tudi vi se še naprej crkljajte in uživajte na sončku.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem ta malga že vidla, je ful luškan in priden. Aja, samo to sem ti še pozabla povedat, da moraš veliko polente jest da boš imela velik mleka !!!

    :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. MLEKA JE ZAENKRAT DOST!!!

    Grrrrrr.... :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja opažam, sem najdla eno stekleničko načrpanga mleka še v mojem hladilniku. A ga lahko porabim?? :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baje načrpano mleko lahko stoji v hladilniku kak dan, potem pa za malega ni več uporaben. Tako da, zaradi mene ga lahko porabiš, ker Kung-Fu Panda ga itak ne bo dobil. :-)
    Flaško pa imamo namen pridet iskat, zato je ne vržt stran! :-)

    OdgovoriIzbriši