četrtek, 25. november 2010

Puštusk vičer u Lok'

Včeraj sva se z Razbojnikom kulturno udejstvovala. :-)

Bila sva na Puštuskem vičeru u Lok', ki se je odvijal v Kristalni dvorani na Mestnem trgu v Šk. Loki.

Zgornjo sliko sem si izposodila s strani: http://www.skofjaloka.si/Vabilo_na_odprtje_razstave_pustalskih_umetnikov.pdf.ashx?Picture=vsebinedokumenti&KeyID=7297

Šlo je za odprtje razstave Puštalskih umetnikov, odprtje razstave pa je spremljal koncert učiteljev glasbene šole -verjetno zato, ker se prostori škofjeloške glasbene šole nahajajo ravno v Puštalu.

Povabila naju je rezbarka Polona, ki razstavlja svoja izdelka: konje in šolarja. Razstava bo odprta do 1.12.2010 in je vredna ogleda.



Zgornji sliki, sem "ukradla" kar s Polonine strani (no, saj mi je po telefonu dovolila). :-)

Po koncertu (ki bi lahko bil sicer malce krajši) smo si ogledali vsa razstavljena dela Puštalskih umetnikov, nekaj malega pojedli in popili (jap, tudi za to je bilo poskrbljeno) ter nato odšli domov.

Lep večer je bil.

4 komentarji:

  1. o ti bošček se ti je koncert zdel predolg ko si pa mogla stat. Jaz sem pa tolk uživala, me je klasika čist omehčala. I think I like Chopin.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, tud če bi sedela, bi se mi koncert zdel nekoliko predolg. Ker je bil res malo predolg. Mogoče bi morali teli profesorji igrat bolj zanimive skladbe...

    OdgovoriIzbriši
  3. Rezbarije so mi všeč... Lepe so!

    Ampak če je bil koncert klasika, bi bil tudi zame verjetno predolg :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ja, Polona zna. Je prava mojstrica. :)

    Koncert je bil predolg, ker so profesorji namesto skladb, ki grejo v uho, izbirali take, ki se težko odigrajo. Pa še predolge so bile nekatere skladbe.

    OdgovoriIzbriši