petek, 5. november 2010

Šivanje

Ta teden sem zopet malce šivala.


Kako napeljemo sukanec mi je pokazala mami, sicer pa sem samouk. Merit se mi da ne da nič, vse delam na približno. In potem mi kdaj kak rob preveč vleče, in mi ni najbolj všeč. Nato pa popravljam, da dobim vsaj približno sliko tistega, kar sem si zamislila. A do sedaj sem na koncu vedno bila kar zadovoljna s svojim izdelkom. :-)

Ampak danes še ni čas, da bi pokazala svoje izdelke. Nč bat, jih bom poslikala in vam jih pokazala, ko bo čas za to. Zaenkrat pa bom raje malo skrivnostna, kaj nastaja pod mojimi rokami. :-)

6 komentarjev:

  1. No Brinovc jest tebi kipec, ti pa meni sešiješ celo gorenjsko narodno nošo, OK?

    OdgovoriIzbriši
  2. U madonca, po mojem bom šla raje po kredit. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo, punca! Ne nas pustit predolgo čakat na prve slike tvojih izdelkov. Kaj bo? Kikla? Dej malo namigni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nope, ne bo kikla. :-) Za kiklo mislim da bom vseeno mogla prej na kak tečaj. :-)

    Fotke bodo šele okrog nov'ga leta. Sej vem, pozno! Ampak ne bi blo fajn, da bi že prej povedala prijateljicam, s čim jih bom (oz. imam vsaj namen) obdarila.

    Hm, ampak namig pa lahko dam: to ne bo obleka za človeka! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super hobi si izbrala. Me prav zanima kaj je potem nastalo... torej moram hitro brati naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  6. He he, vse so bile zadovoljne s svojimi darili... Glede na to, kako resno si se danes vrgla v branje bloga, mislim, da si res že prebrala, da so bili to ovitki za knjige. :-)

    OdgovoriIzbriši