sreda, 17. november 2010

V pripravljenosti

Pred kako uro me je klical Razbojnik: "Kaj že delaš danes popoldan?"

"Nič, zakaj?"

"Hm, mogoče me ne bojo pustil čez mejo. Me boš potem prišla iskat na mejo, če bo treba?" 

"A joj, si pozabil potni list... A ti ga pripeljem?"

"Ne, ker čez 5 minut štartamo. Upam, da mi bo vseeno ratalo pridet čez."

"Ja, seveda." In potem je seveda sledil tudi nauk z moje strani (kajti na to ga opominjam že mesece): "A te bo zdaj izučilo in boš končno šel dal delat novo osebno?" :-)

In zakaj ta pogovor? Ker je Razbojniku potekla osebna že poleti. To smo ugotovili, ko smo šli skupaj s sestro v živalski vrt v Zagreb. No, takrat mu je uspelo pridet čez mejo. Kako, si lahko preberete na njegovem blogu. Danes pa je s sodelavci zopet namenjen v Zagreb. Bomo videli, če mu bo tudi tokrat uspelo priti na Hrvaško ter nato tudi nazaj v Slovenijo - s pretečeno osebno izkaznico.

Vsekakor sem v nizkem štartu. :-)

3 komentarji:

  1. No, verjetno vas zanima izzid: Razbojnik je prišel v Zagreb in nazaj s pretečeno osebno izkaznico in brez problemov. :-)

    Zdaj pa se je odločil, da bo kmalu šel do upravne enote zaprosit za novo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro, da ga niso tam zadržali :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, še dobro da ga niso tak zadržali.

    Ampak, še vedno si ni dal delat nove osebne izkaznice. Prav razbojniško! :)

    OdgovoriIzbriši