torek, 9. november 2010

Šali

Šal je ena super stvar. Poleg tega da te greje, je še super modni dodatek.



V Egiptu sem si najprej kupila  izbrala (ponavadi je plačeval vse Razbojnik) 2 šala, da sem se z njima lahko zakrivala v mošejah, potem pa sem ugotovila, da bi si lahko kupila še kakega. Na koncu sem iz Egipta prinesla 12 šalov. Na zgornji sliki jih vidite (le) 11, ker sem enega podarila sestri. :-)

Izbrala sem 5 črtastih šalov (kot rečeno lastnica enega je sestra, zato so na sliki le štirje),...


..., pa 3 s srebrno nitko...


... 2 z nekakšnimi vzorčki (ta dva sem res težko izbrala, saj je bilo zraven še mali milijon takih, ki so mi bili všeč). Ta dva sta bila prva, ki sem si ju izbrala.


2 šala pa imata prav posebno mesto med vsemi, saj sem jih dobila v dar od bate. Vsakič, ko si katerega od teh dveh ovijem okoli vratu, pomislim nanjo in na vse trenutke, ki smo jih preživeli skupaj.


In tako se je moja skromna zaloga šalov močno povečala. Zdaj lahko vsak dan izberem drug šal - pač glede na barvno usklajenost s tistim, kar imam ta dan pač oblečeno. :-)


4 komentarji:

  1. Anede. Se zelo strinjam. Jaz jih imam tudi rada.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, se spomniš ko si me vprašala koliko teh šalov imam jaz? :)

    Sicer pa si izbrala res lepe in upam, da te še vedno grejejo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ti si itak rekorder v številu šalov. Ampak za Slovenske razmere, sem pa jaz skorajda rekorder... :-)

    Ja, skoraj dnevno me grejejo. Ker, kot sem že napisala zgoraj, so šali res ene super zadeve.

    OdgovoriIzbriši