nedelja, 28. november 2010

Zima, zima bela

V petek sem morala v Koper na službeni sestanek. V Koper sem kljub snežinkam vozila le 1,5 ure. Ko sem se popoldan vračala, pa sem potrebovala kar 4 ure. Vmes smo namreč kar nekaj časa stali... in to, kar sredi avtoceste. :-)

Danes pa je zopet presenetil sneg (no, presenetil... saj so ga v bistvu napovedovali). :-) Razbojnik je imel že dolgo željo slikati Sv. Janeza Nepomuka na Kapucinskem mostu v Škofji Loki. Tja sva se odpravila med največjim sneženjem. Kakšne posnetke je ujel on, si lahko ogledate tule, sama pa nisem imela fotoaparata s sabo in sem naredila le en posnetek Kapucinskega mostu z mobitelom - mogoče me bo končno izučilo in bo poleg Razbojnika tudi fotoaparat postal moj stalni spremjevalec :-)


In zdaj si želim, da sneženje še ne bi tako hitro ponehalo. Naj nam ga nasuje kak meter!

Sicer ne vem, kako bom potem zjutraj prišla v službo, pa vendar naj še naprej sneži in sneži...  :-)

6 komentarjev:

  1. A lahko zapojem? Prov...
    Sneeeeg greeee, glej zunaj sneeeeg greee...

    Samo to sem hotel zapet :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lepo poješ. :-)

    Upam, da boš pel tudi, ko bo treba kidat. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa si vseeno naredila lepo slikco.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehehe... smejim se komentarju :

    "Upam, da boš pel tudi, ko bo treba kidat. :-) "

    hehehehe... in a je pel?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne, mu je nekako ratalo, da njemu ni bilo treba kidat. Hm, samo res, letos ni kidal... moram naštudirat, kako mu to uspe. :)

    OdgovoriIzbriši