petek, 7. januar 2011

Ein Moment, bitte

Da  se učim nemško, verjetno že veste. Ampak prav moram se pohvaliti, da sem danes v službi govorila nemško. Pa še vse sem se zmenila.

Prejela sem namreč telefonski klic in gospa na drugi strani, se je predstavila in želela govoriti s sodelavcem. Govorila je nemško. Takoj mi je šinilo skozi glavo, da naj odgovorim nekaj v smislu Just a moment please, ampak potem sem v zadnjem trenutku ugotovila, da gospa govori nemško in sem zaradi tega izjavila: Eeeee, ein Moment, bitte in prevezala telefonski klic.

Še malo, pa bom tekoče govorila tudi nemško. :-)

Ha ha ha!!!

4 komentarji:

  1. No, začetek je že!
    Sej najtežji je tisti preklop v glavi, potem pa kar samo od sebe steče.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma super si :))

    Jaz si želim naučiti tekoče italijansko...

    OdgovoriIzbriši
  3. Začetni tečaj italijanščine sem tudi že imela. Ampak potem ni bilo 2 stopnje, ker (nas) je bilo premalo interesentov. :(

    Ti pa najprej na jezikovni tečaj, potem pa na počitnice v Italijo! In ko boš že tu blizu, sporoči, da se spet srečamo! :-)

    OdgovoriIzbriši