petek, 27. april 2012

Dan upora proti okupatorju

To je en tak super dan. Je dela prost dan, pa še Techka praznuje rojstni dan. Kako potem to ne bo super dan?! :-)

In letos se mi po dolgem času sploh spet da praznovati. Kar nekaj let zapored, sem se na ta dan načrtno kam odpravila, letos pa zopet uživam v praznovanju. Verjetno je to posledica nosečnosti, pa kakšnega materinskega nagona. Al' pa tudi ne. :-) Glavno je, da mi letos to po doooolgem času spet ustreza!

Torta je uspela, včerajšnji večer, ko sta se končno (po treh dolgih tednih) iz Španije vrnila prijateljica K in njen fant, pa smo malce nazdravili in malo prigriznili, tudi, zajtrk, na katerega sem danes povabila najbližje tudi, tako da če bo cel dan še naprej tako dober, kot je bil do sedaj, se nimam kaj pritoževati. ;-)

Plus vsega sva z Razbojnikom ravno z dve-urnega sprehoda. Uf, je bilo kar vroče - tokrat so vremenoslovci kar zadeli z napovedjo. :-) 


Da se vrnem k tortici: sadna (ananas + banana) torta, na kateri sem si naredila sončka, da mi bo lepšal dneve v prihajajočem letu. Svečk nisem kupovala - mogoče drugo leto. :-) Za rožice sta poskrbela carica in car (in potem ugotovim, da nimam nobene prave vaze in sem navaden kozarec, v katerem so se prej namakale kisle kumarice, oblekla v že znano blago); fotko je naredil Razbojnik, obdelava (beri rezanje) pa je bila v moji domeni. :-)

Hvala vsem za pozornost in darila! Pa tudi vsi, ki ste se name spomnili s kratkimi sporočili, hvala vam.

Uživajte na ta, dela prost, sončen dan tudi vi, ki berete te vrstice in bi se radi sladkali s torto na fotki! :-) Očitno je bila res dobra, ker jo je že skoraj zmanjkalo. :-)

4 komentarji:

  1. Spet sem prepozna!

    Vse najboljše, uživaj, kar se da, sončka pa imamo tudi pri okupatorjevih :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. @alcessa, hvala!
    In nisi prav nič prepozna, saj so dobre želje vedno dobrodošle. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najboljše vse najboljše vse najboljše vse najboljše vse najboljše vse najboljše vse najboljše vse najboljše!!!!!!!!!
    Boljš pozn kot nikol (je reku polž:-))

    OdgovoriIzbriši
  4. @polona: hvala tudi tebi. :)

    Se strinjam s polžem... :P

    OdgovoriIzbriši