sreda, 25. april 2012

Spet malce šivanja: kavbojke, prt, prevleka za vzglavnik

Včeraj sem bila pri teti, sva zopet malo šivali. Popravili sva nosečniške hlače, ki sva jih že pred časom naredili zame. Takrat sva stare Razbojnikove kavbojke predelali v nosečniške kavbojke. Malo sva rezali, pa dodali blago podobno patentu, pa potem vse skupaj malo šivali, nato sem si še nekoliko skrajšala hlačnice, in na koncu so nastale take hlače:


Prejšnjič sva v pasu malo preveč zategnili elastiko, zdaj pa je tam kar štrikec, da si bom sama regulirala, kako močno bo zategnjen. Trebušček tudi pridno raste, kajne?! :-)

Jaz sem se lotila pa novega prta. S končnim izdelkom sem zelo zadovoljna in tako nama bodo zdaj delali družbo tudi metuljčki:


Aja, pa naredila sem še veliko prevleko za nosečniški vzglavnik (150x50), ki naj bi mi pomagal spati (bo držal moj trebuh, ko bo le-ta še malo zrasel). Ampak sem ga pa pozabila pofotkati. Je pa narejen iz enakega blaga kot prt:


Sva bili pridni, ne?!

2 komentarja:

  1. joooj kakšen luškan trebušček!!!Ta mal razbojnik prov uživa tamle notr :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, zdej se pa že lepo vidi. :-) Pa vedno bolj brcamo in se premikamo...

    OdgovoriIzbriši