torek, 24. april 2012

Zjutraj jej kot kralj

Sicer sem pridno zajtrkovala tudi ko sem delala, samo nikoli si nisem privoščila takega "kraljevskega" zajtrka, saj toliko časa za pripravo zjutraj ni bilo. Ampak zdaj, ko sem na dopustu, se pa kar razvajam:


Ko sem pojedla ta dva toasta, sem si morala narediti še enega. Jah, sej pravijo da je potrebno zjutraj veliko jesti. Prazna vreča pač ne stoji pokonci.

Zdaj pa ven - v mesto po kruh v pekarno, pa v šiviljsko trgovino po stvari za šivanje, ker popoldan skočim v Žiri do tete, da bova popravili ene hlače, pa plan imam narediti prt, pa prevleko za tisto veliko blazino za nosečnice, ki je včeraj končno prišla po pošti. Mogoče bom sprehod podaljšala še do naših dveh, če pa si premislim, bo pa še vedno doma potrebno narediti kaj. Cunje se pri deski za likanje kar kopičijo... Ah, pa naj se. Jaz grem zdaj ven - pa četudi v oblačen dan.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar