četrtek, 16. avgust 2012

Ribolov

V torek zvečer smo se Razbojnik, Kung-Fu Panda, jaz in Polona dobili na pijači v centru našega mesteca in tuhtali, kaj bi počeli na dela prost dan, ki je bil včeraj. Prav dolgo nismo tuhtali, ker je Polona dala idejo, katero sva z Razbojnikom hitro zagrabila: gremo po ribe k ribniku Žeje, nato pa jih bomo za kosilo spekli pri Poloni...

Odhod smo prilagodili Kung-Fu Pandi in ko se je malček najedel in spet zaspal, smo odrinili.

Pririnemo do ribnika in nas preseneti gneča. Ribiške palice nihče od nas nima, je pa Polona vedela, da si jo lahko izposodimo. Samo kaj, ko smo prišli, smo se le postavili v vrsto za izposojo. Je deklica, ki je bila zadolžena za sposojo palic rekla, da je tako za vse vikende in praznike - pač gneča. Bili smo drugi na vrsti, pa smo jo kljub temu čakali eno uro.

Med čakanjem gre mimo nas moja stara mama. Se derem, jo kličem, ona mirno, s polnim vedrom mašira mimo. O ne, takole se pa ne bo zmazala, pa sem jo ujela. Seveda je bila nad nami ravno tako presenečena, kot mi nad njo. Pokazala nam je kje lovi stari ata, tako da smo šli obiskat še njega - če smo ravno čakali - in ugotovili, da mu pa ne gre najbolje, kajti ujel ni še niti ene ribe (medtem, ko jih je njegov prijatelj vlekel ven eno za drugo).

In potem, ko smo po debeli uri le prišli na vrsto za izposojo palice, je Polona, ki je že lovila ribe, pokazala Razbojniku, kako se to dela. No, dolgo ni ujela nobene, tako da je mali prijatelj ob ribniku (ki sta mu starša že prepovedala loviti zanje, kajti imeli so dovolj rib), pomagal.

Njegov oče (deloval je stari maček v tem) pa je dal nekaj napotkov tako Poloni kot Razbojniku. Jaz tokrat nisem lovila (ampak tudi jaz bom to enkrat lovila ribe!), moja naloga je bila skrb za Kung-Fu Pando, ki je v senčki, v vozičku, lepo spal, se prebudil ko je bil lačen, a ko je bil spet sit, je spet lepo spal...

Ko je mali prijatelj odšel, sem nekaj časa še mislila, da bomo lačni, ampak nato se jima je odprlo - mojima ribičema.

Ulov je bil dober.

Ribe sta potem še očistila, tako da smo jih doma le še povaljali v soli in koruzni moki in jih ocvrli v olju.

Ja, uganili ste, bile so odlične. :-)

Cel dan smo bili zunaj in zvečer sem bila poleg Kung-Fu Pande prijetno utrujena tudi jaz (pa sploh ne vem od česa).

Sklep: obvezno je tole potrebno še kdaj ponoviti.

4 komentarji:

1. Ja, sem probala 1x lovit, ni tako enostavno kot zgleda. Super ste se spomnil.

2. He he, kot rečeno, spomnila se je Polona...

Za ene je prav enostavno. Bi se pa naš ata verjetno strinjal s tabo: da ni enostavno. :-)

3. Ja zdej pa že kar obvladamo tale ribolov, moramo nujno ponovit. Samo še navadit se moram ribo po čelu kresnit, ne pa sebe po prstu :-)Sem jo hotela nežno ubit, pa ni šlo :-(

4. Ja, to so samo malenkosti, polona. Tudi to ti bo prišlo v kri. :-)