torek, 23. november 2010

Just

Včeraj sem bila prvič na predstavitvi kremic Just. Ne, nič mi ne plačujejo za to reklamo... :-) [pa bi lohka!]

V glavnem: bilo je zabavno. Dobila sem kozarček penine, zraven sem pa še poslušala, kako so vse kremice protibolečinske, in oh in sploh. Ne, da ne boste mislili, da kaj šimfam. Ker ne. Povem lahko le to, da sem od poletja dalje namreč ljubiteljica Justovega mangovega mleka. 

Slabost je edinole ta, da se ga trenutno sploh ne da kupiti, ker so jih imeli samo v poletnih paketkih. :-( Upam, da bodo naslednje leto imeli zopet kake poletne pakete, pa da bo noter. Potem si bom pa naredila kar veliko zalogo tega mleka, ker res zelo lepo diši, kožo razvaja (no, bom raje nehala, če ne me bodo še za prodajalko pri Justu hoteli). :-)

Poleg že omenjenega mleka, imam rada tudi njihovo serijo kremic za po obrazu. Imam namreč to smolo, da mi večina krem, ki se jih lahko kupi v trgovinah, smrdi. Ja, bolj ko je zdrava in naravna, bolj mi smrdi. Če pa mi ne smrdi, je pa tako zelo mastna, da si jo komaj namažem na obraz.  In ker imam kar suho kožo po obrazu, se vendarle moram kar redno mazati. Ampak, tudi to zagto je rešil Just. Z linijo kremic Iside, ki ne smrdijo, koža pa je po njih prijetno mehka in dišeča. Ampak tudi te kreme mi je zmanjkalo. 

Včeraj na predstavitvi pa sem spoznala nove kreme za po obrazu, povsem podobne Iside kremam. Ravno tako dišijo, tudi so narejene iz planik in moji koži super pašejo. Oooo, kako so res super!!! Zdaj imajo neke novoletne pakete, in sem si kupila kar cel paket: dnevna krema, nočna krema in gel za čiščenje obraza, vse skupaj zapakirano v toaletno torbico (no ja, ta torbica bi lahko bila bolj prijetna na pogled...tale črna prav ubija). Pa še nek trak, ki ga lahko uporabljaš na vse možne načine je zraven.


Zdaj pa samo še mangovo mleko dobim, pa bo!

2 komentarja:

  1. Te firme ne poznam.

    Ampak mango?

    Mango in jaz sva skregana po vonju in okusu in sploh...

    OdgovoriIzbriši
  2. Mah ja, firma ni med najcenejšimi. Meni je v redu, ampak mislim, da bom zdaj prešaltala na kaj cenejšega. :-)

    Ne morš verjet, ampak to mangovo mleko je noro lepo dišalo. Tudi meni ostale mangove zadeve niso povšeči, ampak tole mleko, to pa je nekaj povsem drugačnega.

    Samo še zdaj ga nisem dobila. :(

    OdgovoriIzbriši