sreda, 24. november 2010

Nesrečni parfum

Nope, to ne bo zapis o filmu, čeprav je po mojem mnenju tudi ta vreden ogleda, ampak o parfumu, ki sem ga prinesla iz Egipta in je imel smolo. 

No, v bistvu ni imel smole parfum, pač pa jaz.

Iz Egipta sem si prinesla 3 stekleničke parfumov. Na zgornji sliki vidite le še dve. To pa zato, ker mi je tretja zadnjič padla na tla, se razbila, parfum se je razlil in...ostala sem brez meni najbolj dišečega parfuma. Smrk!

Bo treba po novega... najbolje kar spet v Kairo, na Khan el Khalili.  ;-)

4 komentarji:

  1. No, vsaj dva imaš še cela, pa po vsem tem vem, da jih boš bolj pazila :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha...ju bom pazila, ja. Ampak sem vedno bolj huda sama nase, da se je ravno meni-najbolj-dišeči moral razbiti. :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Če mi poveš kateri točno je bil ti ga nabavim in po komu pošljem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pojma nimam kateri je bil, ker sem jih že tam izbirala glede na vonj...

    Zelo lepo od tebe, da si se ponudila, da mi ga kupiš in po komu pošlješ, ampak res ne vem kateri je bil.

    Zaenkrat imam še kar nekaj zaloge, saj se ti parfumi res počasi porabljajo. Ampak, ko bosta še ta dva pošla, bo pa treba nekaj naredit... mogoče res spet pridet v Kairo, po nove. :)

    OdgovoriIzbriši