petek, 26. avgust 2011

Novo krilo

Prejšnji teden, ko sem jamrala skoraj nad celim svetom, sem potem prejela sms, da se mi glede na  zapise na blogu očitno veliko stvari dogaja in dodano je bilo vprašanje, kdaj imam čas za pijačo. O ja, oseba, ki me je vabila, me vedno spravi v dobro voljo, takisto me je tudi tisti sms in ena, dva, tri, sva bili dogovorjeni za pijačo. 

Sicer sva jo potem ta teden še nekaj prestavljali, najprej dan, potem ure, ampak sva se vendarle dobili in počvekali na eni pijači. 

No, in zakaj ves ta uvod?! Po končani pijači sem jo poprosila, naj stopi z mano v bližnjo trgovino z blagom, da bi si pa mogoče kako krilo sešila. Da postanem spet boljše volje. Kar tako, v sekundi sem se odločila. In ja, K. je šla rade volje z menoj. 

V trgovino sva vstopili 18:55, in kljub temu, da delajo samo do 19:00, so naju lepo sprejeli in potem je K. hitro izbrala blago, ki je tudi meni zelo všeč. Sama bi ga najverjetneje izbirala in izbirala, se sprehajala od enega konca polic do drugega in iskala najprimerjejše blago, ona pa je takoj opazila najlepšega - tako da je bila ta pomoč več kot dobrodošla - tako zame, kot za prodajalko. :-)
No, in danes sem se lotila šivanja... Krilce je sfiniširano do 3/4. Jutri zjutraj me čaka še nekaj malega za dodelat, pa bom imela novo krilo!

Pokažem ga v naslednjem zapisu. :-) 
(če ne bom jutri vsega pokvarila)

Ni komentarjev:

Objavite komentar