torek, 2. avgust 2011

Zopet malce šivanja

Carica mi je kupila nove sukance in Professional Sewing Set.




Seveda sem bila nad darilom navdušena in takoj sem morala potestirat... :-)


4 komentarji:

  1. uuu, spalna vreča za dva k se not premetavata,
    čestitam!!
    A si ves cvern ponucala???

    :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna spalna vreča? Mah ja, sej ti itak vidiš velikokrat kar ene obraze in duhove v kakšnih skalah, tko da me tole sploh ne čudi, da v tej torbici vidiš spalno vrečo, ter še dva, ki se noter premetavata. :-)

    Ne, ne, cvern mam še. 500m x 12 barv + še nekaj cverna v Professional Sewing Set-u - to bo za kar nekej časa. :-) Se mi zdi.

    OdgovoriIzbriši
  3. :-)
    in to se vse dogaja na parketu!!

    OdgovoriIzbriši
  4. No, vsaj parket se res vidi... :-)

    OdgovoriIzbriši