sreda, 29. december 2010

Šivanje II

O tem, da se trudim šivat sem pisala že tule.

Takrat seveda nisem smela še povedat kaj šivam, ampak zdaj, ko sem obdarovala že vse prijateljice (no, ena še čaka na darilo, ampak mislim, da ni ravno redna bralka mojega bloga) z mojimi izdelki, vam pa lahko povem: ovitke za knjige!



 Dekleta, upam, da so vam všeč in da jih boste z veseljem uporabljale.


Jaz sem se sicer zelo trudila, ampak mislim, da mi kak tečaj šivanja ne bi nič škodil. :-) Mogoče drugo leto.


11 komentarjev:

  1. Meni je zelo všeč. Zdej imam razlog, da hitro dokončam "ta božično" knjigo, da bom lahko to začela brat. :)
    Nova znanja in izkušnje so vedno koristni. Tečaj šivanja je lahko novoletna obljuba, haha.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da ti je všeč! Sej k bom obvladala, boš pa mogoče še kakega dobila. Al pa kaj drugega. Pa napak(ic) vsekakor ne išči. :-) Ker jih je verjetno malo morje.

    "Tečaj šivanja je lahko novoletna obljuba, haha."

    Katja, moja al tvoja? :-)

    Želja je definitivno, če se bom pa vpisala na kakega, bom pa še vidla. Najprej bom šiviljo v žlahti (teto) mal zaposlila... Da mi bo kako stvar razložila/pokazala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. P.s.
    Katja, kako sta smučala? Vreme je bilo super (se mi zdi). :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Šiviljsko izpopolnjevanje je tvoja zaobljuba :)

    Pozabi napake! Važno, da jih bo vedno manj.

    P.S.Sva plezala in bilo je super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ok, moja zaobljuba. Kakšna je pa tvoja? :-)

    Aja, pleazala sta. Sam da sta se mela super!

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala Brina za prelepo božično darilo, ovitek in še knjigo. Oboje je super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Polona, prosim.
    Res sem vesela, da ti je všeč! :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo darilo. Tudi meni so všeč pa čeprav samo na fotkah.

    Mislim, da boš super šivilja saj ideje imaš le še kak tečaj rabiš...

    OdgovoriIzbriši
  9. Vaja dela mojstra. Bomo videli kako dolgo bom vztrajala. :-)

    V bistvu bi se rada naučila kaj zarobit, kake hlače skrajšat, kako zadrgo zamenjat,... Pa še kako malenkost sešit.

    OdgovoriIzbriši