nedelja, 13. februar 2011

Danes sem lena

Nič se mi ne da. Prav nič. Še spati ne.

Nekaj časa sem sicer sedela za šivalnim strojem, pa nad izdelki nisem bila najbolj zadovoljnja, tako da sem potem raje zaključila. 

Smo pa potem odigrali eno igro Scrabble-a. No, vsaj tam sem zmagala. :-)

Televizije itak ne gledam, knjiga me trenutno ne mika.

Razbojnik je odšel do kolega, nekaj uredit na računalniku, pa se mi niti zraven ni dalo iti. 

Rozika prav tako vabi na obisk, pa se mi zdi premrzlo, da bi sploh nos pomolila iz toplega stanovanja, ker sta zunaj samo kaki 2°C. 

O, groza, kako je to hudo, če se človeku prav nič ne da.

Najbolje, da se spravim nad zapiske... in učenje nemščine. V petek me namreč izpit iz nemščine. Bomo potem videli, koliko sem se naučila v teh slabih 60-ih urah tečaja. :-)

Upam, da vi uživate! ;-)

6 komentarjev:

  1. o uboga Tečka, če bi pa to vedla, bi ti pa prinesla kaj za peglat :-)
    Mi tudi danes lenarimo, no večina od nas, nekateri imamo gospodinjske obveznosti, pa je blo tudi poleg tega še velik časa za lenarit. Je pač tak dan, ne mormo skoz sam okol hodit :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nasmehni se, jutri je vendar ponedeljek, haha.

    OdgovoriIzbriši
  3. polona: Ja, pa še peglala cel vikend nisem nič. Verjetno mi je res to manjkalo. :-)
    Je bil včerej tak, zabušantski dan, a ne?! :-)

    Sandra: uf, še dobro da sem tvoj komentar prebrala šele v ponedeljek. :-) Ampak, ja, danes sem že precej boljš razpoložena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sam še 4x spat pa bo spet vikeeeend :-)

    Mnja, no, kakšen vikend je treba tud prelenarit!

    OdgovoriIzbriši
  5. Men se takole nič ne da že od konca Januarj. :(

    OdgovoriIzbriši
  6. O, k sreči je mene že minilo. :-)

    OdgovoriIzbriši