ponedeljek, 21. februar 2011

Število dni v februarju 2011

Do tega tedna sem bila prepričana, da ima letošnji februar 28 dni. Potem pa sem v roke prijela spodnji katalog in malce podvomila v svoje prepričanje. 


Firmo sem sicer izbrisala, ampak izdelke bom pa kljub tej napaki na naslovnici (!!!!) naročila. :-) 

In komaj čakam, da jih dobim.

7 komentarjev:

  1. :-)
    pa ne preveč zapravljat!! Najprej se vprašaj: a pa to res nujno rabim?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem pa ugotovila da imam škart koledar - manjka mi en teden v februarju in dva v marcu - kot kaže, da ga imajo tudi oni.

    OdgovoriIzbriši
  3. @polona: ne bom preveč zapravljala. Bom kupila samo tisto, kar res nujno rabim. :-) In spisek ni kratek. ;-)

    @Lenka: res mi ni jasno, kako lahko naredijo napačen koledar. Upam, da ti bo ratalo te manjkajoče tedne nekako vriniti... LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. Men bi pa kakšen dodaten dan v februarju čist prov prišel. Jih bom prosila, če mi posodijo koledar :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Katja: nič čudnega, da ti dnevov zmankuje, če pa skoz okrog letaš. :-) Veš, tud če ti posodijo koledar, še vedno ne bo pravi. :-) Tko da kar naprej še tuhtaj o časovnem stroju. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Heh, dobro oko imaš. Jaz še opazila ne bi.

    OdgovoriIzbriši
  7. :-)

    Včasih opazim take malenkosti, ja.

    OdgovoriIzbriši