torek, 8. februar 2011

Joj, kako čas leti

V sredo in četrtek sem imela po službi cel dan predavanja (na katere me je poslal delodajallec), tako da sem šele zvečer prišla domov, v petek pa me je Razbojnik peljal v kino, saj sem si noro želela ogledati risanko Zlatolaska.


Mogoče sem od risanke preveč pričakovala, saj je bila reklama res super, a vseeno lahko rečem, da je lepa in vredna ogleda.

V soboto in nedeljo pa sem zopet ustvarjala s šivalnim strojem. Roziki, Razbojniku in sebi sem naredila torbice za passporte = računalniške zunanje diske, carica pa je dobila mini peresnico. Vsaka torbica ima zadaj velik sonček, črke, ki imajo krivulje mi delajo nekaj problemov, peresnica pa je enostavna, za res le par svinčnikov. S svojimi izdelki sem kar zadovoljnja. :-) Car pa še vedno vztraja, da bi enkrat rad dobil cel gvant, tako da bo čakal še kar nekaj časa. :-)




V ponedeljek sem delala, ter zvečer šla na nemščino, danes, ko smo nekateri služb frej, pa sem končno spet malce poskrbela zase - z Roziko in njeno sodelavko, smo po jutranji kavici v eni izmed kavarn v Škofji Loki, odšle na Križno goro, kjer smo se malo posončile.


Ja, od sobote je sonce res lepo razkazovalo svoje žarke in baje bo še jutri tako, potem pa sledijo spet neke oblačnosti - če niso vremenoslovci spet kaj zašuštrali. Sledilo je kosilo pri Roziki, malo čveka,..., zdaj pa čakam Razbojnika. 

On je pa šel na turno smuko na Mangrtsko sedlo. V knjigi sem brala kakšna huda tura je to, ampak ko sva govorila po telefonu, je rekel, da so se lahko kar visoko pripeljali, tako da bodo najverjetneje hodili do sedla samo 2 urici. Hm, to bi pa verjetno tudi jaz zdržala, pa zaradi tistega opisa v knjigi nisem želela zraven. Ah, me bo izučilo za naslednjič. :-)

Lep preostanek tedna vam želim in upam, da se zdaj kmalu spet kaj oglasim. :-)

2 komentarja:

  1. Jaz sem jo gledala z Samio in se mi je zdela čist qul...

    Vidim da si dneve preživela kar pestro.Sploh mi na začetku ni bilo jasno kako vse to zbašeš v en dan ali dva potem pa se spomnim na vaš promet in na majhne razdalje v Sloveniji in vem, da je možno;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, razdalje in gneča na cesti je precej manjša v Sloveniji, kot v Egiptu... :-) Tako da se kar da - če le imaš voljo.

    OdgovoriIzbriši