sobota, 19. februar 2011

Po alineah

Četrtek:
- učenje za nemški test. Ampak so me vsi domači vseskozi opominjali, da če bom samo surfala po netu in delala vse druge stvari, da se verjetno ne bom veliko naučila. :-) In kaj veliko se res nisem.

- zvečer pogledala precej dolgočasen film.

Petek:
- v službi bila cel dan sama (oz. brez sodelavke, kateri sem jaz v pomoč). In sem preživela. Bom pa v ponedeljek izvedela, če se res vse naredila. :-P

- odpisala nemški test. Mislim, da bo rezultat kar dober. Če bo slabši, kot ga pričakujem, rezultata  na blogu ne bom objavila. :-)

Sobota:
- vstala ob 7:10 (halo!!! Kva mi pa je! K bi lohka spala, pa že sredi noči rinem v luft!)

- jutranji čaj s sestro, potem sprehod do shopping centra, kjer sva si kupili same nujne (beri šaro) zadeve. Doma sva pa spet morali spiti eno kavo, saj je Rozika od nje prav odvisna in se ji je na sprehodu kar vrtelo v glavi, ker ni bila to njena prva jutranja tekočina.

- po kosilu sva z Razbojnikom malce podremala....za 4 ure. Sem morala nadoknadit zgodnje jutranje vstajanje. :-) Razbojnik pa skoraj vedno lahko spi in se ni pritoževal. :-)

- nova destinacija "prvomajskega" dopusta še ni znana. A se bom potrudila, da bo kmalu. :-)

2 komentarja:

  1. Hehehe dobro napisano... 7.10 sredi noči hehehe...same nujne stvari... res simpatično za nasmejat!

    A je možno na tem testu nemščine pasti... oziroma, da komu rečejo sorry ti pa ne greš naprej?

    Nikoli nisem na noben tečaj hodila pa ne vem...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, na izpitu tega tečaja ti povedo tvoj rezultat v %. ČE narediš slabo, ti tudi ta slab rezultat sporočijo. Da te pa zaradi tega ne bi spustili v naslednjo stopnjo pa dvomim, saj so nadvse veseli vsakega kandidata (ki jim prinese denar), pa če on od tega kaj "odnese" ali ne. :-)

    OdgovoriIzbriši